YouTube’ta en başarılı pre-roll kampanyası Pınar Su ve İçecek’in

Pınar Su ve İçecek, “Yaşam Pınarım” mobil uygulama reklam filminin YouTube’a uyarlanan 15 farklı pre-roll kampanyasıyla, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından 3 farklı kategoride ödüle layık görüldü.

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD) sektöre değer katan projeleri onurlandırmak için düzenlediği ve bu yıl 13’üncü kez gerçekleştirilen Doğrudan Pazarlama Ödülleri sahiplerini buldu. Pınar Su ve İçecek, mobil uygulaması Yaşam Pınarım için hazırlanan kampanyanın, YouTube’a özel 15 farklı pre-roll olarak uyarlanan versiyonlarıyla ödülleri topladı. Pınar Su ve İçecek, “En Kısalar: Pre-Roll” kategorisinde birinci, “Markalı İçerik” ve “Sosyal Medyada Viral Fikirler” kategorilerinde ise ikincilik ödüllerinin sahibi oldu.

Glamly Digital ve Vizeum katkılarıyla hazırlanan “Pınar'dan Pre-Roll Kampanyası” YouTube’da keyword bazlı 50’den fazla hedefleme yapılarak, içerisinde “su” geçen şarkılara, türkülere ve daha birçok kategoriden içeriğe eşlik edecek şekilde 15 farklı versiyonla hazırlandı. Kullanıcıların izledikleri videolar, yine izledikleri videoların dinamiklerine uygun şekilde hazırlanarak kampanyanın bilinirliği artırıldı. Kampanya, yaklaşık 250 bin gösterim değerine ve 200 binden fazla tekil kullanıcı erişimine ulaştı. Türkiye’de, sektörde ilk defa tüketicisine temassız ödeme imkanı gibi ayrıcalıklar sunan “Yaşam Pınarım” mobil uygulaması, kampanya ile birlikte tüketicinin dikkatini çekerek büyük ilgi gördü.

Pınar Su ve İçecek Pazarlama Müdürü Pelin Gülbay Özdemir, “Pınar Su ve İçecek için hazırlanan “Yaşam Pınarım” mobil uygulama reklam filmimiz yayınlandığı andan itibaren hem çok sevildi hem de çok paylaşıldı. Kullanıcılardan gelen bu güzel dönüşleri karşılıksız bırakmamak ve onlarla olan etkileşimimizi pekiştirerek bilinirliğimizi artırmak adına böyle bir kampanyaya imza attık. Kazandığımız bu ödüller hem ortaya çıkardığımız orijinal işlerin başarısını tescilliyor hem de tüketicimizin algısında önemli değişimler yaratıyor. Yaratıcı ve samimi iletişim kampanyalarımızın etkisini, iş sonuçlarımızda görebiliyoruz” dedi.