X

Pınar Su
Sipariş uygulaması
tüm akıllı telefonlarda!

Yükle
  • Marka işbirlikleri ile size özel fayda ve indirimler
  • Kredi kartınız ile mobil ödeme imkanı
  • Kolay ve anlaşılır tasarım yüzü
  • Hızlı sipariş seçeneği

Nasıl Kayıt Olabilirim?

Hemen indirin, avantajlara kolayca ulaşın!

Huawei App Gallery butonu

Sık sorulan Sorular

1. Online Kredi Kartı ve/veya banka kartı ile ödeme seçeneği nedir?

İnternet alışverişine açık kredi kartı, sanal kart ve/veya banka kartınızla mobil uygulama üzerinden siparişinizin ödemesini gerçekleştirebilirsiniz, bu sayede kapıda ödeme yapmazsınız. Online ödeme sadece hemen sipariş seçeneğinde kullanılabilir.

* Kredi kartı ile ödeme seçeneği sadece seçili bayilerde geçerlidir.
2. Online Kredi Kartı ve/veya banka kartı ile nasıl ödeme yapabilirim?

Ödeme bilgileri sayfasından ‘’Online/ Kredi veya Banka Kartı Şimdi Ödeme’’ seçeneğini seçtikten sonra “Kart Ekle” ekranında kredi kartı veya banka kartı bilgilerinizi doldurabilir ve yönlendirileceğiniz güvenli ödeme adımlarını takip ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

* Kredi kartı ile ödeme seçeneği sadece seçili bayilerde geçerlidir.
3. Ödememi Online Kredi Kartı veya Banka Kartı ile gerçekleştirerek sipariş verdim ve daha sonra siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmam gerekli?

Çağrı Merkezi ile yapacağınız görüşme neticesinde siparişiniz iptal edilecektir ve tutar hesabınıza iade edilecektir. İadenin ekstrenize yansıması bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

* Kredi kartı ile ödeme seçeneği sadece seçili bayilerde geçerlidir.
4. Birden fazla kart bilgisi ekleyebilir miyim?

Evet, Ödeme Bilgileri kısmında “Yeni Kart Ekle” kısmından farklı bir kartınızın bilgilerini doldurabilir ve yeni kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

* Kredi kartı ile ödeme seçeneği sadece seçili bayilerde geçerlidir.
5. Ödemesini Online Kredi Kartı ve/veya Banka Kartı ile gerçekleştirdiğim siparişi iptal ettim, ücret iade prosedürü nedir?

Siparişinizin tutarı 2 iş günü içinde iade edilmektedir fakat iadenin ekstrenize yansıması bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

6. Kullanmak istediğim kartımın ödeme sırasında kabul edilmemesi durumunda ne yapmalıyım?

Bazı durumlarda (limit yetersizliği, kartınızın internet alışverişine açık olmaması, işyerinin yetkileri vb.) işyeri ya da kartınızın bağlı olduğu banka işlemlerinizi onaylamayabilir. Bu gibi durumlarda bankanızın müşteri temsilcisiyle görüşmeniz gerekmektedir.


1. Marka işbirlikleri kampanyalarını nereden görüntüleyebilirim?

Marka işbirlikleri kampanyalarını uygulama içerisindeki Kampanyalar sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

2. Marka işbirlikleri kampanyalarını nasıl kullanabilirim?

Hak ettiğiniz marka işbirlikleri kampanyalarını kullanmak için uygulama içerisindeki Kampanyalar sayfasından kampanya detay sayfasına girip mobil kupon kodunuzu alarak ilerleyebilirsiniz. Mobil kupon kodunuz ile ilgili markada sunulan indirim ve fırsatlardan yararlanabilirsiniz.

3. İndirim haklarımı nereden takip edebilirim?

İndirim haklarınızı mobil uygulamaya giriş yaparak Kampanyalarım sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

4. Haklarımı başka birine devredebilir miyim?

Hayır, kampanya haklarınız başkasına devredilemez.


1. Eski Pınar Su uygulamasına zaten üyeydim, yeni uygulamaya da üye olmama gerek var mı?

Hayır, hali hazırda web sitemiz veya mobil uygulamamızdan herhangi birine kayıtlıysanız tekrar kayıt formu doldurmanıza gerek yok. Uygulama içerisinde ”Giriş Yap” kısmına tıklayarak, telefon numaranızı girmeniz yeterlidir. Telefon numaranızı girdikten sonra tarafınıza bir doğrulama kodu SMS olarak gönderilecektir. Bu kodu uygulamaya girerek girişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

2. Birden fazla adres bilgisi ekleyebilir miyim?

Evet, Profilim içerisinde Adreslerim bölümünde “Yeni Adres Ekle” kısmından farklı bir adres ekleyip dilediğiniz adresinizi ana sayfada seçerek siparişinizi verebilirsiniz.

3. Herhangi bir sorunla karşılaştığımda nereyi aramalıyım?

Uygulama içerisinde bir sorunla karşılaştığınızda 444 99 00 no’lu çağrı merkezi hattını arayabilirsiniz.